"Ya Allah, kurniakanlah ke atasku ketenangan, dan tetapkanlah pendirianku bersama-sama pendukung-pendukung kebenaran, dan tabahkanlah hatiku dengan mengingati Engkau, dan kurniakanlah akan daku keredhaan dengan perkara yang Engkau redhai"

Friday, November 20, 2009

AKIRAMENAI

Rasa-rasanya, ini masa kritikal bagi pelajar tahun akhir, menyelesaikan thesis dan persediaan untuk fyp presentation. Tapi masih sempat aku berceloteh di sini?
Terus saja,
aku ingin memperkemaskan hati meneguhkan tekad, mencantumkan serpihan kekuatan yang ALLAH ulurkan. Maka tertulislah ia disini.


Baik. Teruskan, teruskan, berusahalah wahai diri.
Buat yang terbaik..!! Akiramenai!! Mada mada dane!!
 

Durratul.Imtinan (11/19/2009 11:19:35 AM): salam. chek abih dh xm; 24/11 ni present&demo psm. 21/11 ni mock presentation & demo
Durratul.Imtinan (11/19/2009 11:19:40 AM): saja nk habaq
the_mhakk (11/19/2009 11:20:00 AM): wsalam
the_mhakk (11/19/2009 11:20:09 AM): ganbatte ne
the_mhakk (11/19/2009 11:20:13 AM):
Durratul.Imtinan (11/19/2009 11:20:17 AM): heh
Durratul.Imtinan (11/19/2009 11:20:21 AM): mada mada dane
:
:
Bla..bla..blaa
:
:
the_mhakk (11/19/2009 11:22:58 AM): present elok2
the_mhakk (11/19/2009 11:23:03 AM): biar juri tekejut
Durratul.Imtinan (11/19/2009 11:23:11 AM): doa2 bg x sngkut mana
Durratul.Imtinan (11/19/2009 11:23:22 AM): tekejut pasai apa? pasai ada kage bushin?
the_mhakk (11/19/2009 11:23:29 AM): haha
Durratul.Imtinan (11/19/2009 11:23:41 AM): takoot..
the_mhakk (11/19/2009 11:23:43 AM): jerkah depa, depa tekejut laa
the_mhakk (11/19/2009 11:23:46 AM): =) 
Durratul.Imtinan (11/19/2009 11:23:52 AM): kena panel yg kuat psychoo
the_mhakk (11/19/2009 11:23:52 AM): jgn takut
Durratul.Imtinan (11/19/2009 11:23:53 AM): haa
Durratul.Imtinan (11/19/2009 11:23:58 AM): btoi jugak
the_mhakk (11/19/2009 11:24:00 AM): jgn anggp mcm tu
Durratul.Imtinan (11/19/2009 11:24:05 AM): kita kena ‘latihan’ jerekah2
the_mhakk (11/19/2009 11:24:09 AM): anggap panel tu mesra alam
:
:
Bla..bla..blaa…


insha'Allah.. Buat yang terbaik untuk kehidupan dunia & akhirat anda!! 
Masa depan anda bukan untuk kecerahan di dunia saja. Bahkan akhirat itu jauh lebih utama. kerana ia jauh lebih utama, dunia yang sebagai jambatan ke akhirat ini perlu dititikan dan dijalani dengan baik!!

AKIRAMENAI..!!
BERSEMANGATLAH !!

Hafiza, Fatihah juga, bersemangatlah!!
Ok, sambung smula!
 

7 komen:

the guardian said...

huuu...alhamdulillah.. dh lpas dh pon.. selepas bersengkang mata brape hari, selepas berkejang ughat duk bersila berjam2.. abeh jgk.. alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah.. ape pun result nye nnt, kene terime.. skrang, tawakkal je la... huuuu...

monera said...

fa izaa 'azamta fatawakkal 'alallah..

=)

PEMUDA EPAL said...

adoi nama the_mhakk pun ada kat sini.. famos betoi...

shin shabu kore wakaka shiu nohei madehai..

wsalam

AQIL MUBASHSHIR B BAHARUDIN said...

salam ziarah...

monera said...

the_mhakk di sana sini. ke sana sini. famos? ("sebab vdeo klip tu ka whai the_mhakk?")

"shin shabu kore wakaka shiu nohei madehai.." <-- maksudnya?

trima ksh ats ziarah n komen.

monera said...

> Aqil

Trima ksh ats ziarah

Aneroid said...

hai pemuda epal...

Template Design | monera87